Fandom

PrePedia

Gracjan Roztocki

954strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gracjan Roztocki - polska gwiazda internetu, piosenkarz, cukiernik, aktor, malarz, kucharz oraz model do zdjęć.

Biografia

Gracjan Roztocki urodził się we Wrocławiu. Po obaleniu komunizmu mieszkał w Niemczech oraz w Anglii. Od 1993 roku mieszka w Krakowie. Swoją twórczość artystyczną w sieci rozpoczął w roku 2006.

Gracjan Roztocki w mediach

Gracjan Roztocki występował w programie Szymon Majewski Show, Pytanie na śniadanie, Rozmowy w toku, Dzień dobry TVN, Chłopaki z taśmy oraz w Jeździe figurowej. Oprócz tego Gracjan Roztocki brał udział w jednej z reklam firmy MediaMarkt oraz występował w filmie Bruno.

Piosenkarz

Gracjan Roztocki bardzo często tworzył piosenki, które zamieszczał do internetowego portalu YouTube. Jego wkład został zauważony, co dało mu pierwsze koncerty (w Krakowie, w Lublinie, w Toruniu, w Poznaniu i w Gryfowie Śląskim).

Nagordy

  • Świry (2009)
  • PinOskar (2010)

Przykładowe piosenki

  • „Telefony komórkowe” 2008
  • „Internet” 2008
  • „Jezin z Bezin” 2008
  • „Głogów” 2009
  • „Grupa Operacyjna” 2009
  • „Kupa” 2010
  • „Pistolety” 2010
  • „Dżinsy” 2011
  • „Dresy JP” 2011
  • ,,Czerwoe Stringi"2011

Życie prywatne

Z zawodu jest cukiernikiem.Swoje filmy nagrywa w Krakowie.

Linki zewnętrzne

Ta strona zawiera treści z Polska Wiki. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą Gracjan Roztocki. Lista autorów jest dostępna w historii strony.
Tekst z Polska Wiki jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki