Fandom

PrePedia

Marta Kaczyńska-Dubieniecka (cytaty)

953strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Benedict XVI Poland 1.jpg

Marta Kaczyńska-Dubieniecka (pierwsza z lewej) wraz z rodziną na spotkaniu z papieżem Benedyktem

Marta Kaczyńska-Dubieniecka (ur. 1980) – córka Lecha i Marii Kaczyńskich.

  • Buntowałam się, ale nie sądzę, żeby można było ten bunt określać jako ostry. Brałam udział w manifestacjach antyfutrzarskich i przeciwko tuczowi gęsi. Słuchałam Dezertera, Brygady Kryzys. Lubiłam Nirvanę i zalewałam się łzami z powodu śmierci Kurta Cobaina.
  • Byliśmy u rodziców w święta i mama zdjęła obrączkę. „Przymierz sobie”, powiedziała. Nie chciałam jej mierzyć, ale zobaczyłam wtedy, co jest wygrawerowane od spodu. Nigdy wcześniej nie znałam treści tego napisu, a po 10 kwietnia okazało się, że stanowi on tak zwany znak szczególny.
  • Pociąga mnie praca na rzecz kraju.Denerwuję się, gdy słyszę ludzi, którzy mówią, że nic ich nie obchodzi. Chciałabym, żeby wszyscy zdali sobie sprawę, że głos każdego jest ważny, że tylko razem możemy coś zbudować. Dlatego też zrodziła się we mnie idea stworzenia fundacji imienia moich rodziców.

O Marcie Kaczyńskiej

  • Aż się nie chce komentować takich bredni Marty Kaczyńskiej, której zdrowie psychiczne najwyraźniej szwankuje.
    • Opis: o wywiadzie Marty Kaczyńskiej dla „Uważam Rze”, w której stwierdza, że politycy PJN nie mają prawa do dziedzictwa po Lechu Kaczyńskim
    • Autor: Paweł Poncyljusz
    • Źródło: se.pl z 15 lutego 2011 r.
  • Marta Kaczyńska to nie problem dla PO, to może być problem dla PiS. Takie sygnały stawiają nas w bardzo trudnej sytuacji – jak odpowiedzieć na takie techniki? Nikomu nie można odmawiać uczestniczenia w życiu publicznym, ale ta aktywność pani Marty, w odniesieniu do zupełnego jej braku przed 10 kwietnia, pozostawia dużo pytań.
  • Pani Marta Kaczyńska już występowała w kampanii w 2005 roku i efekt rodzinny okazał się średni, bo – jak wiadomo – w międzyczasie założyła drugą rodzinę. Ocieplanie wizerunku kandydata w kampanii przy pomocy osoby, która parę dni temu była symbolem cierpienia, smutku, rozpaczy, jest na granicy dobrego smaku i nie sądzę, żeby Polacy dali się na to nabrać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki