Fandom

PrePedia

Smoki w serialach animowanych

954strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Smoki pojawiają się jako bohaterowie epizodyczni w serialach animowanych.

Gumisie kilka razy spotkały smoki: Sani znalazła pisklę skalnego smoka, które dostało czkawki i które Książę Igthorn próbował wykorzystać do zdobycia Dunwyn (w końcu znalazła je matka); kiedy Gumisie uruchomiły maszynę zostawiającą smocze ślady, obudziły przyjazną smoczycę, która dostarczyła Wielkim Gumisiom wzoru; innym razem, kiedy Gumisie szukały schronienia w jaskini, przepędził je smok; w krainie przypominającej Chiny Gumisie pokonały ogromnego smoka, który odbierał miastu daninę.

Smerfy również spotykały różne smoki: niszczycielskiego smoka, którego pokonał Osiłek; smoczątko, które próbował wykorzystać Gargamel (znów odnalazła je matka); smoki w jaskini, które zionęły ogniem na Ważniaka, kiedy chciał pomagać zwierzętom; smoczycę, która plotkowała z Hogatą; smoka w jaskini, do którego doprowadził Gargamela warkotnik.

W odcinku serialu animowanego o Muminkach Ostatni smok na świecie Muminek znalazł malutkiego smoka, który latał, ział ogniem i jadł muchy.

W Bajkach Pana Bałagana smoki są właściwie bezbronne i prześladowane przez rycerzy. Gród Kruka Kraka prześladowały potwory, a nie smok.

Wiki-wordmark.png Artykuł utworzony w PrePedii.
Traffic lights 4 states 3.png Ten artykuł zawiera informacje nieencyklopedyczne pochodzące bezpośrednio z utworu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki